LIVRARE
Pentru Municipiul Bucuresti, jud. Constanta si jud. Ilfov orice aparat achizitionat de la noi se livreaza si se instaleaza gratuit! Daca sunteti din alte judete si doriti sa achizitionati un produs de la noi, va asteptam la sediile noastre sau va livram produsele prin curier rapid.
CASE DE MARCAT
Va putem indruma gratuit catre alegerea modelului optim de casa de marcat daca ne contactati si ne precizati cateva date cum ar fi: tipul afacerii dvs.(magazin, restaurant, prestari servicii), marimea localului, etc.
Dupa ce ati ales si ati cumparat o casa de marcat, aceasta trebuie fiscalizata, programata conform legislatiei si specificului societatii, iar personalul dumneavoastra trebuie instruit sa o foloseasca, operatiuni de care SEDONA se ocupa in totalitate fara nici un cost suplimentar (in Mun.Bucuresti, jud. Constanta si jud. Ilfov)! Cumparand de la noi, bataile de cap si deplasarile dumneavoastra sunt reduse la minim!
Fiscalizare inseamna procesul de trecere al unei case de marcat in regim de lucru fiscal, regim in care se memoreaza toate sumele in memoria fiscala. Pentru a fiscaliza o casa de marcat trebuie parcurse urmatoarele etape:
- Intocmirea dosarului necesar eliberarii seriei fiscale
- Depunerea acestuia la Directia Generala a Finantelor Publice a judetului in care societatea dvs. are punctul de lucru la care va folosi casa de marcat. (De exemplu daca o societate comerciala are sediul social in Mun.Bucuresti si doreste sa foloseasca o casa de marcat la un punct de lucru din jud.Constanta, dosarul se va depune la D.G.F.P. Constanta)
- Obtinerea raspunsului (seria fiscala)
- Programarea casei de marcat conform seriei fiscale, datelor firmei, specificului societatii si trecerea casei de marcat in regim fiscal.
Actele de care avem nevoie pentru intocmirea dosarului de fiscalizare sunt:
- copie dupa Certificatul de Inmatriculare al firmei (C.U.I)
- copie dupa dovada spatiului (contract de inchiriere, comodat, asociere,etc.) in cazul Mun. Bucuresti, sau copie dupa declaratia punctului de lucru la Registrul Comertului in cazul jud. Constanta si jud. Ilfov
Atentie, termenul de obtinere al seriei fiscale de la D.G.F.P. este de 7-10 zile in cazul Mun.Bucuresti si de 1-7 zile pentru celelalte judete! In acest interval, de la cumparare pana la fiscalizare, puteti sa folositi casa de marcat in regim de proba dar nu puteti emite bonuri fiscale.
La fiscalizare introducem, deasemenea gratuit, in memoria casei de marcat toate denumirile produselor si serviciilor pe care le veti folosi, indiferent de numarul acestora.
In cazul in care achizitionati de la noi o casa de marcat ce nu urmeaza a fi folosita in zonele acoperite de noi (Mun.Bucuresti, jud.Constanta, jud.Ilfov), fiscalizarea si service-ul vor fi asigurate de colaboratorii nostri autorizati pentru service, existenti in fiecare judet.
Garantia caselor de marcat este de 12 luni. Defectiunile vor fi remediate la sediile noastre sau ale colaboratorilor nostri, sau la sediul dvs. in cazul in care beneficiati de un contract de service.
CONTRACTUL DE SERVICE
Pentru linistea ca activitatea firmei dvs. sa nu fie perturbata de probleme legate de casa de marcat va oferim cel mai avantajos contract de service: 20 RON / luna, tva inclus, pentru Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud Constanta si 18 RON / luna, tva inclus, pentru orasul Constanta! Acest abonament lunar cuprinde interventii nelimitate in termen de maxim 24 de ore pentru remedierea defectiunilor, aprovizionare cu consumabile, setari si memorari de articole, instruire personal nou sau orice alt tip de interventii la casa de marcat, precum si o vizita lunara la o data convenita pentru revizie si scoaterea raportului lunar necesar la Administratia Financiara. Deasemenea in baza contractului de service sunt prevazute o serie de gratuitati pentru diverse servicii cum ar fi predari de memorii, refiscalizari, trecerea pe o alta firma a casei de marcat, etc. si reduceri ale costului pieselor iesite din perioada de garantie.
Pentru ca oferta noastra sa fie imbatabila, prima luna de la incheierea contractului de service este gratuita! Iar daca platiti 5 luni in avans a sasea luna este deasemenea gratuita! Daca sunteti nemultumit de serviciile noastre puteti renunta oricand la acest abonament, iar banii pentru luna in curs ii veti primi inapoi!
CANTARE ELECTRONICE
Toate cantarele electronice corespund verificarii metrologice 12 luni incepand cu data facurarii. Dupa 12 luni aveti obligatia de a efectua verificarea anuala la Institutul Metrologic.
Garantia cantarelor variaza intre 12 si 24 de luni in functie de model. Pentru probleme in perioada de garantie sau post-garantie va asteptam la sediile noastre sau va indrumam catre colaboratorii nostri zonali.
Pretul marfii afisat de cantare este setat la leul greu iar anumite modele au capacitatea de a afisa si echivalentul in moneda Euro.
CONDITII DE PLATA
Puteti achizitiona produsele noastre platind cash, cu ordin de plata, sau cu plata in 4 rate lunare! Daca nu dispuneti de toata suma pentru a cumpara cu plata pe loc vom incheia un "Contract de vanzare-cumparare cu plata in rate" fara sa apelam la banci, la giranti, etc, si fara dobanzi, comisioane sau taxe ascunse. Preturile principalelor aparate se modifica la cumpararea in rate, iar preturile pentru accesoriile cumparate odata cu acestea (sertar de bani, interfata de cominicare, drivere pentru PC) raman neschimbate. Puteti verifica preturile valabile pentru cumpararea in rate accesand fiecare produs in parte la pagina PRODUSE sau puteti consulta ofertele noastre generale. Cele 4 rate lunare se impart dupa cum urmeaza: rata 1 se achita la cumparare si este in valoare 40% din suma totala, iar ratele 2, 3 si 4 reprezinta cate 20% si se achita la intervale de o luna.
Casele de marcat cumparate in rate se fiscalizeaza in termenul normal si nu dupa achitarea intregii valori.
Oferim posibilitatea cumpararii in rate doar a societatilor care au sediul social sau un punct de lucru unde urmeaza sa functioneze aparatele in: Mun.Bucuresti, jud. Constanta sau jud. Ilfov.
Actele necesare cupararii in rate sunt:
- copie dupa Certificatul de Inmatriculare
- copie dupa dovada spatiului punctului de lucru
- copie dupa actul de identitate al administratorului sau al unui asociat.
Pentru a citi CONTRACTUL DE VANZARE-CUMPARARE CU PLATA IN RATE
apasati aici.